Diety treningowe na masę, czyli budowanie masy mięśniowej

0
140

Współczesny trend na uprawianie sportu sprawił, że obecnie siłownie pękają w szwach. Wiele osób zajmuje się również sportem w bardziej profesjonalny sposób niż dotychczas. Na salach treningowych czuwają trenerzy personalni czy też tacy, którzy mają za zadanie pomagać w czasie ćwiczeń klientom siłowni. Popularne stały się zatem cateringi dietetyczne w Tychach, które mają na celu przygotowani ciała do okresu wytężonego wysiłku. Zawierają odpowiednio dobrane składniki, wpływające na szybki wzrost masy mięśniowej. Sprawdź, czy dieta treningowa jest również dla Ciebie!

Dieta na masę mięśniową – odpowiednia dla każdego?

Dieta mająca na celu budowę mięśni polega na takim komponowaniu menu, aby przyjmowane składniki odżywcze dawały jak najszybszy efekt wzrostu tkanki mięśniowej. Jest zatem bogata w kalorie, które pochodzą z odpowiednich źródeł. Dieta redukcyjna to dieta występująca w opozycji do jadłospisu treningowego „na masę”, mająca na celu pozbycie się tkanki tłuszczowej. Dieta treningowa jest odpowiednia dla każdego, kto regularnie i w wytężonej ilości uprawia sport. Dostarcza odpowiednich składników odżywczych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu w czasie wysiłku.

Dieta treningowa – odpowiednie składniki odżywcze

Na budowę tkanki mięśniowej doskonale sprawdzą się białka, które dostępne są w produktach zwierzęcych, jak i roślinnych. Jedząc produkty wysokobiałkowe, dostarczamy organizmowi aminokwasy – budulce struktur mięśniowych. Białka najlepiej spożywać rano oraz po treningu, kiedy zapotrzebowanie na nie jest największe. Wieczorami najlepiej stawiać na węglowodany złożone. Aby odpowiednio radzić sobie z wszelkimi zasadami i właściwym zbilansowaniem warto, świetnym rozwiązaniem będzie catering dietetyczny Tychy. Jadłospis układany jest przez ekspertów w dziedzinie dietetyki, którzy zwracają uwagę nie tylko na odpowiedni dobór składników, ale również specyficzny styl życia poszczególnych osób. Dzięki temu dieta jest idealnie dopasowana do każdego.

Przyrost masy mięśniowej – co jeść?

Fundamentem diety na masę są białka. Możemy je znaleźć w nasionach słonecznika, orzechach, pestkach dyni, kaszach, roślinach strączkowych i zielonych warzywach, mięsie drobiowym i jagnięcym. Pamiętajmy, że odpowiednia dieta treningowa powinna zawierać również cukry złożone, które można znaleźć w otrębach, płatkach żytnich i owsianych, kaszach, pieczywie razowym, ryżu. Z kolei tłuszcze wielonienasycone wchodzą w skład soi, oliwy z oliwek, nasion lnu, jaj i przede wszystkim olejów: rzepakowego, słonecznikowego, kukurydzianego czy arachidowego. Zbilansowanie odpowiedniej diety samodzielnie może być trudne, dlatego warto skorzystać z porady specjalistów i wybrać profesjonalną dietę pudełkową w Tychach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ